reede, 26. oktoober 2007

19.okt toimunud koolitus.

















Teema: 2

Ettevalmistus ajas vaikselt närvi kuna ma pidin mingeid paberist lilli tegema, mida ma pole juba mitu aastat teinud. Lõpuks töötlesin ma süsteemi välja kuidas neid lihtsamalt teha. Nimelt ma voltisin paberi pooleks ja selle omakorda veel pooleks ja siis tegin selle kolmnurga kujuliseks. Voltisin siis selle lahti ja joonistasin ringi sinna keskele (kasutades kääride sõrmeauku xD), volditud joonte peale tegin kroonõied. Niisiis sabloon oli valmis ja lõikamine võis alata.
Enne koolitust ma olin päris närvis, aga õnneks läks kõik suht hästi. Kuigi teksti ja rühmatööd oli palju ning mänge oli vähem. Eriti rohkem midagi öelda ei olegi. Koolitusel olnud inimesed olid kõik väga super.(Y) Midagi halba pole mul öelda.
Suur tänu siis nendele kes kohal olid ega mind välja ei naernud :D
Teie teine koolitaja: Ken

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Lahe see nime mäng oli lahe kus oli see reisikoti pakkimine. Alguses ma ei saanud midagi aru ja siis raino sosistas mulle nimi sain kohe pointile pihta.