esmaspäev, 22. oktoober 2007

Kokkuvõte 12.okt toimunud koolitusest

Koolitaja: Kristel Päll
Teema: Mis on T.O.R.E.

Ülesehitus:
Tutvusime (rütmimäng, ralli, hobuste ratsavõistlus)
Kes ma olen? (iseenda ja oma iseloomulike asjade joonistamine)
Koolituse reeglid (kehtivad kuni kõigi koolituste lõpuni)
Mis on T.O.R.E.? Minu eesmärgid, ootused, küsimused, ideed!
Tagasisisering koos väikese Vandiga.

Kõik läks väga hästi ja just nii nagu ma plaaninud olin. Jõudsime isegi rohkem teha.
Arvasin, arvestades minu enda natuke väsinud olemust, et koolitusel osalevad noored on passiivses osavõtjad ning tööd nendega teha on natuke raske. Oli ju siiski reede õhtu, sombune.
Mullegi natuke ootamatult, tulid noored väga hästi tegevustega kaasa. Oli küll ujedust ja võõrastamist, kuid esimese korra kohta on see loomulik.
Kogu grupp on väga lahe(Y). Nendest tulevad vahvad Torekad, kel silmad säravad ja on vastuvõtlikud kõigele uuele.
Peale koolituse lõppu tundsin, et sain noortelt energiat ning positiivset laengut, mis innustas mind ennast ja kujutan ette, et ka neid.
Lõpuringi selgus, et suutsin ületada koolitatavate ootused,mida poleks osanud arvatagi.
Ühtegi halba sõna ma ei ütle, sest ei olegi mida ütelda.
Mulle meeldis! J

Tänan koostöö eest, noored!
Teie esimene koolitaja Kristel.

Kommentaare ei ole: