esmaspäev, 5. november 2007

3. koolitus 26.10.2007
















Teema: Inimese erinevused ja sarnasused
Koolitaja: Triine-Liis Merbach

Kolmanda koolituse läbiviimine tuli mulle ootamatult. Olin hoopis kodus sellel nädalal. Ele pöördus mu poole msn-nis ning küsis, et äkki on võimalik see ära teha. Mina siis oma nõu ja jõuga appi.
See oli mu esimene kord koolitust teha. Kõik tundus nii uus ja huvitav, kuid ka natukene hirmutav. Ettevalmistuseks oli mul aega üks päev. Elega sai kõik läbi arutatud ning mul jäi veel kodus lihvida. Kõige raskem asi oli minu jaoks arutlus. Ning see andis ka koolituse aeg
tunda.
Raamatukokku jõudsin ma kuskil pool tundi varem, et oleks aega veel läbi mõelda ning asjad valmis panna. Tundsin end haigusnähtude tõttu natuke väsinuna ning pabistasin eesoleva koolituse pärast. Esimene ehmatus oli minu jaoks vähene rahvas. Kui alguseni oli jäänud veel mõni minut, istus raamatukogus vaid kolm inimest ning see oli pisike vapustus. Õnneks kogunes alguseks juba natuke rohkem rahvast ning mul oli selle üle hea meel J.
Koolitust läbi viies sattusin küll vahel pisut hätta, kuid nendel hetkedel aitas mind +1 ehk Ele J. Lõppude lõpuks olen õnnelik, et sain võimaluse koolitust teha ning kogemuse võrra targemaks. Meeldis väga!

Suur tänu teile, tulevased torekad meeldiva koolituse eest.
Teie kolmas koolitaja Triine-Liis.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Ei väga T.O.R.E oli ei tundnud küll mingeid apse või nii:D
Mulle meeldis T.O.R.E koolitaja!:D

Triine ütles ...

Hea kui kõik hästi läks ning apsud nii olulised ei paistnud. Loodan, et edastasin teile selle teema piisavalt arusaadavalt, nii et seda oleks võimalik ka tulevikus kasutada.
Kõige rohkem meeldib mulle see, et kõik tunnevad mu ära ning ütlevad ikka tsau. Kuid mis kõige tähtsam - näen nende nägudel tihti naeratust ning see tõstab mu tuju... :)