reede, 23. november 2007

5. koolitus. RÄÄGI, KUULA, KÜSI!!!!










Tsauky torekad!:)
Vabandust, et mu blogiga nii kaua aega on läinud… Mina viisin läbi teie viienda koolituse. See oli minu jaoks uus kogemus ning juba nädala algul pabistasin natuke:P Neljapäeva õhtul kandsin Triine-Liisile oma koolituse ette ning ta parandas mind ja sellest oli palju abi. Kuigi Ele ütles et ei ole vaja palju pabistada, oli mul ikka väike pabin sees ning kõhus lendasid liblikad:D Koolitusel oli teid küll vähe, aga polnud hullu. Kõik läks koolituse jooksul kuidagi väga kiiresti. Ja ma arvasin, et meil lõppeb varem ära ja mida ma siis teen, sest ma ei olnud plaaninud, et meil kõik nii sujuvalt läheb. Kuid vahepeal tuli Elel hea idée, et teie kehakeelt teile näidata, võiksime teid pildistada… See tuli päris hästi välja, sest ise me ei näe ju oma kehakeelt.:) Pärast vaatasime pilte ja arutlesime, ma arvan et teil oli sellest nii mõndagi õppida. Kui enne koolitust olin ma suhteliselt väsinud, siis teie andsite mulle energiat juurde, peale koolitust olin ma nagu teine inimene. M a arvan, et arenguruumi mul, kui koolitajal veel on … Sain tänu teile hea kogemuse, mida mul kunagi võib vaja minna:D Aga ma tahan veel lõpetuseks seda öelda, et teist saaaavad tulevikus kindlasti väga tublid torekad ja jätkake samas vaimus
Aitääh teile ja suur – suur kalli teile
Teie viies koolitaja Egle

Kommentaare ei ole: