pühapäev, 25. november 2007

4. Väärtused ja hoiakud




















Koolituse läbi viimine polnud teab mis raske. Olin selle juba eelmine aasta korra teinud, seega ei olnud midagi uut. Ettevalmistus aega õieti polnud kuna Ele mainis mulle koolitusest alles 3 päeva enne toimumist.
Just see nädal oli mul kiire nädal, aga sain siiski hakkama. Koolitus ei olnud nii raske, aga aega jäi väheks. Lõpuks läks ligi 20 minutit ajast üle, aga pole hullu. Ele oli eelnevalt maininud, et kõik koolitused on ajast üle läinud ja sellest pole lugu. Räägiks lähemalt koolitusest. Koolitus oli lihtne. Mõte oli panna paika iseenda jaoks väärtused, sest igal asjal on ju oma väärtus. Selleks oli ka üks väga hea ülesanne mis mulle kohe meeldis. Pidi panema kirja 10 enda jaoks tähtsat asja. Sellega polnud enamustel eriti suurt raskust. Raskemaks muutus asi siis kui pidi 10 seast välja valima 3 tähtsamat. Eriti lahedaks muutusid inimeste näod kui lõpuks palusin neil nende kolme seast ühe, kõige tähtsama, välja valida.

Kõige tähtsam asi siin Maailmas oled Sina Ise.

Suured tänud Elele kes lõpuks siiski aitas mul selle läbi vedada. Just see nädal oli mul olnud väga kiire. Teisipäev trenn, kolmapäeval 8 tundi ja neljapäeval jälle trenn. Ainus aeg kus me saime sõjaplaani paika panna oli neljapäeval kooli ja trenni vahepeal. Plaani paika panemine käis kähku kuna teema oli ju tuttav. Teeks heameelega veel neid koolitusi. See grupp oli eriti lahe kuna kõigil oli silmad suured nagu öökullidel ja kõrvad elevantidel ja tähelepanu ei hajunud. Kõik kogusid endasse suure koguse teadmisi.

Robin Saar
























Kommentaare ei ole: