teisipäev, 25. november 2008

N-6 koolitaja Kristiine



Kõik tunded ON olulised ehk kuidas ma kuuendat koolitust läbi viisin

Räägin minavormis, teadke siis, et olen Kristiine.
Nädala alguses tuli esimene paanika: appi neljapäeavl on koolitus, aga samal ajal ka rahvatants. Plaan oli keegi enda asemel koolitama otsida, aga küll ma nüüd olen alles rahul, et see läbi ei läinud.

Nimelt ei osanud ma alguses koolitatavatest midagi arvata. Kõik olid omajagu väsinud nägudega ja näljased. Tunnete rida aitas asjas selgusele jõuda. Teele oli see päike läbi terve koolituse.

Ka nälga sai Geisha šokolaadiga õrritatud.

Mulle tundub senini natukene uskumatu, kuidas ma teemasse nii sisse läksin. Vaieldamatuteks lemmikuteks on vihafoor ja jäämägi. Oli tunda, et mõtted liikusid ruumis ringi ja igal ühel oli oma arvamus.

Mida rohkem me tunnete teemal arutlesime seda enam süvenesin ning ühel hetkel olin juba nii jutu sees, et unustasin ära järgmisena plaanis olnud tegevuse. (Siinkohal tänusõnad abimees spikrile)

Mulle meeldis, et üks koolitatav lausa lubas, et katsetab enda peal foori toimimist. Peakski uurima, kuidas tal see edenenud on.

Jõudsime selgusele, et kehakeel ja tunded on tihedalt seotud ning kui sõnadega tõrjutakse tundeid tagasi, siis oma keha me alatihti ei kontrolli.

Üllatas mind tõsiasi, et enamike jaoks pole üldse mingi raskus oma lähedastele öelda, kui väga neid armastatakse. Siinkohal soovin teile edu ja positiivset tagasisidet koduse ülesande täitmise puhul!

Vahepeal läks jutt ka isiklikuks ja ega tunnetest rääkides vast teisiti ei saagi.

Kui ma mõtlen tagasi emotsioonile, mis mind koolitusel kõige rohkem valdas, siis oli see usaldus. Tunded on keeruline teema, aga ometigi räägiti tunnetest, mis tekivad erinevates situatsioonides ja julgeti neid teistelegi lahti seletada. Veelkord ütleksin Usaldus!

Lõpuring on alati mu meelisosa T.O.R.E. koolituste juures. Siis võtavad inimesed justkui aja maha. Teavad, et kohe kohe on nad kodus, saavad pugeda hetkeks sooja teki alla ja juua teed ehk teisisõnu kasvõi kaheks minutiks aja maha võtta.

Ma tahaks suuresuure Aitäh sõna öelda veelkord Kerstile, sest see ootamatult kena kompliment läks sügavale hinge ja teeb sooja tunde veel nädal aega hiljemgi.

Ja kõik te toredad, kes seda koolituste sarja hetkel läbite, mulle meeldis näha, kuidas te koolituse lõpuks minu jaoks hoopis teised tundusite kui alguses. Meeleldi tuleks ja teeks teiega koos veel ühe koolituse läbi.

Ja ärge siis unustage, iga tunne on tähtis ja väärib tundmist. Olgu selleks siis viha lõbu väsimus või õnn!

Kommentaare ei ole: