reede, 14. november 2008

N-5 Käty








Nii. Vabandan, et pole viienda koolituse kohta postitust varem
teinud. Mina Käty viisin siis läbi viienda koolituse teise rühmaga.
Koolituse teemaks oli "Väärtused ja hoiakud." Samuti oli see mu
esimene koolitus. Kuna teine rühm ongi esimesest väiksem, siis kohal
oli meid tulnud üsna vähe. Sellest polnud aga hullu midagi, sest
saime hästi hakkama. Ma arvan, et ongi parem elu esimest koolitust
taha väikse rühmaga.
Enne koolituse algust olin tunduvalt varem kohal. Tegin valmis
plakati roosade pilvede ja suure kollase päikesega. Kui rahvas kohal,
alustasime koolitusega. Esimese asjana tegime soojenduseks lause
moodustamist. Laused tulid naljakad ja pikad. Soojendusmäng tehtud,
hakkasime kirjutama. Teiseks tegevuseks oli autoportree lõpetamata
lausetega ning pärast seda kirjutasime paberile enda kümme tähtsamat
asja. Valisime neist esialgu välja kolm ja siis ühe, mis on kõige
tähtsam. Tähtsamate asjade seas oli ka ühel osalejal kirjutatud
unistused, mida pole ennem keegi kirjutanud. Olles pikalt arutlenud
ja kirjutanud, otsustasime teha rallit. Ralli kujunes väga naljakaks,
kuna ralliauto kippus tihti välja surema. Pärast rallit läksime oma
mõttetööga edasi. Lugesin osalejatele ette Kõnnumaa Peetri loo ja
hiljem rääkisime, kuidas on see seotud tugiõpilastega ning arutlesime
erinevate tsitaatide üle, mis loos esinesid.

Roosad pilved ! Asusime täitma pilvi, mida ma ennem olin suure tuhinaga ette valmistanud.
Pilvedes olid sellised teemad nagu rõõmud, mured, ootused ja hirmud.
Pilved saime täidetud ja koolituse aeg oligi otsakorral. Tegime kiire
lõpuringi. Lõpuringist sain palju positiivset tagasisidet, mis tegi
olemise väga mõnusaks. Samuti panin koolituse käigus paika oma kümme
tähtsat asja, mis olid sellel aastal oopis teistsugused, kui eelmisel.

:) Kindlasti sain ma sellest ühe hea uue kogemuse.
Palju päikest kõikidele uutele ja vanematele olijatele !
Käty

Kommentaare ei ole: