neljapäev, 13. november 2008

E-6.Kogunemine "Kõik tunded on olulised"

10.novembril viisin mina, Kärt, läbi esmaspäevase rühma 6.nda koolituse.
Jube raske teema... huhh. Kõik algas kell 15.00, olin juba varem kohal, et
paar plakatit valmis joonistada ja asjad korda sättida. Inimesi oli kokku
vist 10. Proovin ka nimed meelde tuletada: Anita, Brigitta, Ege, Teet,
Marina, Heleri, Deini, Hanna- Liisa, Mona ning + 1. Vabandan, kui kellegi
nimi niimoodi tegelikult ei kirjutata (A). Alustasime toreda autopesula
mänguga, kus kõik said üksteist natukene katsuda. Jätkasime tunnete
pajaga, mis hakkas isegi keema ja kõik mullitas üle ääre. Järgmisena
püüdsin nii hästi kui võimalik seletada kehakeele olemasolust ja selle
kasutamisest. Katsetasime seda ka ühe pantomiimi mängu juures, kus pidi
iga rühm teistele kolm sõna seletama, ilma sõnu kasutamata. Võitis siis
tiim koosseisus Ege, Marina ja Brigitta. Peale mängu ootas meid tunnete
jäämägi, mille tipus oli viha ja meie ülesanne oli jäämäe veealune osa ära
täita. Saime sellega hästi hakkama ;) Õppisime viharedeli ja -foori, mis
peaksid meid enne tegutsemist natukene mõtlema panema. Meie kõlkusime
viharedeli eelviimasel pulgal ja osad olid juba peaaegu tippu välja
jõudmas. Peale pikka vestlust mängisime mängu "Kas sa armastad mind?", mis
tekitas väga palju emotsioone ja nalja. Kui juba mänguhooks läks, siis
võtsime suuna koridori poole ja moodustasime üle terve koridori enesetunde
pingerea, kuhu raamatukogu poolsesse otsa läksid super hea tujulised ning
teise otsa päris näruse enesetundega torekad. Lõpetasime tunnete
sedelitega, kus kõik said lõpetada neile antud 2 lauset. N: Kui ma viimati
nutsin, tundsin ma ennast ...... ( See lause tuli mulle ja vastasin .....,
et mulle on ülekohut tehtud). Aeg oli lõpuringiks ning arutasime ka
eelmisel korral antud koduse ülesande üle. Osadel oli see ka tegemata,
kuid tuletan meelde, et teil on seda iga kell veel aega teha ;)! Ja ärge
unustage ka uut kodust ülesannet.
Mulle meeldis teid ja ka ennast koolitada ;) Justnimelt ka ennast, sest
õppisin nii mõndagi uut! See oli mul teine koolitus ja arvan, et kunagi
tuleb ka ehk kolmas :)! Olge sama mõnusad torekad edasi ja uute
kohtumisteni ;)!

Kommentaare ei ole: