esmaspäev, 7. aprill 2008

2.6 koolitus






























































2.6 oleks näiteks nagu Firefoxi uuendus, kuigi tegelikult laadisin täna endale just hommikul koolis viimase 3 Beta 5 vers. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Täna ma räägin teile tunnetest.
Kõik tunded on olulised. Suured, väikesed, silme-eest mustaks ajavad ja sees kõditav pulbitsus aktuse ajal samamoodi. Aga seda aktuse oma tuleb natuke taltsutada kas pole? Ja siis ajab niimoodi kõkutama, et pisarad silmist väljas. Olen nii end isegi kinos pingireavahele kukutanud :)

Kuidas sina ennast tunned? Jah, just praegu.


Mõtlesid selle üle. Siin on parasjagu tuba koogilõhna täis ja hea muusika aga minu sees on hirmsad süümekad näiteks. Aga ma tean, et ma saan selle magistritöö ka valmis ja siis on vana hea Ele jälle tagasi teil :)

Kui palju sa oskad nimetada erinevaid tundeid? 5? 10? 50? Täna koolitusel tegime tunnete pada. Kuum ja keev pada täis tundeid. Kahe porgandiga. Saime terve pajatäie ja jätkus veel üle ääregi. Kirjeldasime situatsioone ja püüdsime mõtestada, mis tunded olid. Mulle hästi meeldis, et kõik mõtlesid kaasa. Kas kirev tunne on olemas? Kui ikka tunne on s..t, sii skuidas saaks seda teiste sõnadega väljendada? Kas siis, kui ema kukkuva lapse peale karjub, võib tegelikult ema olla ehmunud ja tal oli hirm?




















Proovisime veel tunnete seletamist ilma sõnadeta. Hmm. Täitsa keeruline värk. Kujutad küll, ette et tuleb hästi välja aga...mis teha kui teised ikka aru ei saa su klouni tegemisest :)

Kujuta ette, et sa oled pingviin. Antarktikas- juhul kui see oli lõunapoolusel, sest Merike selgitas, et ainult seal elavad pingviinid. Samahästi võid olla ka tegelane Jääajast, kuid arvesta, et mina olen see tõruga Orav :)


Nüüd vaatad, ja mis sa näed :O jäämagi! Otse ees! Jäämägede kohta teame, et ainult umbes 1/7 on nedest ehk veepealne osa. Ja oli kui terav tipp sellel on. Me paneme jäämäe tippu ühe väga tugeva tunde, mis on kohe näha, kui välja purskab. VIHA.
Mis tunded võivad põhjustada viha? Mis seal veepinna all sul tegelikult toimub? Armukadedus. Norimine. Valu.....palju tundeid.

Viharedel. Ülemisel redelipulgal kõigutavad torekad jalgu. Roni ka meie juurde ülesse ;)






Valgusfoor. Punane- stopp. Hinga nüüd sisse. Ja käed taskusse! Kuula muusikat (hästi valjusti oma toas. igaks juhuks pane uks seest poolt kinni), mine metsa jalutama ja kraba mõnest puust kinni ja/või karju ta peale, pauguta uksi, kima tsikliga kiiresti ja kaugele (aga väga ettevaatlikult, et endale liiga ei tee), mine jookse kiiresti ja hambad ristis (eriti hea kui vihma sajab), nuta üks korralik peatäis....+ veel sinu soovitus kuidas end maandad.

Kollane- Mis toimub? Millised on lahendusvariandid?

Roheline- nüüd on juba pea selge ja saad teha otsuse, mis edasi peale hakata. Peamine, et lambad terved ja hundid söönud!

Kuidas sa enndast nüüd tunned? Kui siiani lugeda jõudsid, siis ilmselt oled oma jope :P

Aitäh kõigile , kes osalesid.
Ahjaa, koolitasin mina. Paus oli kaks aastat ja muidugi oli alguses närv sees.

IDEE: teeme kevadmatka, Merike on meil spetsialist!

3 kommentaari:

i! ütles ...

teil oli seal vist ikka pagana vahva :)

Unknown ütles ...

Nii, ma pean ütlema, et enen selle sissekande lugemist oli mul väga palju tundeid korraga. Viha ja kurbus ja rõõm ja põnevus ja väsimus ja rahulolu.

Tundub küll naljakas, et kuidas on võimalik, et nii palju tundeid korraga on. Et see pole ju võimalik. Aga ikka on. Mina arvan seda, et kui inimene ennast juba väga hästu tunneb ja suudab end valitseda ja teab, kuidas ta mingis olukorras käitub, siis on tema võimuses ka oskus tunda mitmeid tundeid korraga. Ta oskab neid valitseda.

Seda sama muidu juhtub ka vastupidiste tegelastega. Olen kindel, et nii mõnelgi on ette juhtjnud kordi, kus ta ei tea, mida ta täpselt tegema peaks- kas nutma või naerma. Täpselt see sama point. Tuleb õppida iseennast tundma ja oma tundeid valitsema ja siis on kõik võimalik;)

aga igatahes kui ma selle Ele sissekande läbi lugesin ma hakkasin ikka kõva häälega naerma. Kõik muud tunded olid läinud. Ma ei tea miks? Võib-olla oli see sellest sissekandest, võib-olla ainult algusest, võib-olla ideest aga vb-olla hoopist nendest naljadest, mida Ele mulle MSN's viskas:D

Igatahes ma kujutan ette, et teie koolitus oli väga lähe:)

Edu, jõudu ja jaksu!

Mina lööksin ka matkas kaasa, AGA ma tean et õp.Merike on nii tark ja väga palju näinud, et võiks sinna matka panna ka mingid ülivägeva lõõgastuse, et saaks pea koraks eksamipingetest vabaks.

Kuna ma ka lubasin iga nädal Elele siis kommentaare panna, siis saate neid varsti jälle lugeda;)

Musi-musi, kalli-kalli ja veel üks pikkkk pai ka:)

Kristel

TORE Marju ütles ...

Äärmiselt elavalt, mahlakalt ja põnevust tekitavalt on kirjeldatud koolitust. Tunnetemaailmaga väga sobiv... Väga illutreeriv tegutsemine koolitaja poolt. On tunda, et ka meeskond on olnud rikastav ja asjatundlik. Mõtteis Teiega, TORE Marju