kolmapäev, 20. jaanuar 2010

Head uut aastat...















...tahaks öelda :)

Tegelikult säran siin põhjusega, kuid mitte seetõttu, et uuesti saabunud 2010 tähistada. Mul on lihtsal täärmiselt hea meel teatada, et alustas uus Paide Gümnaasiumi torekate grupp. Jah! Ma tõesti otsustasin, et jõuame teha veel ühe grupi.

Praeguseks on saadud kokkulepe, et peale minu lahkumist võtab TORE ringitegevuse enda juhendada sotsiaalpedagoog Kaire. Seni käin omast rõõmust kooli kuni märtsivaheajani koolitusi tegemas. Ma ei suuda ju tegevuseta olla, seega peaks hästi vahelduseks koolituste tegemine sobima :)

Tänane 1. koolitus oli palju emotsioone tekitav nagu ikka. Esimesed koolitused on ju nii olulised. Nagu ka teised, kolmandad.....nagu nad kõik. Samas on see paljude jaoks otsustav, kas nad tahavad ja peavad vajalikuks selle jaoks aega planeerida või mitte. Järgmisel korral näeme, kes kohale tulevad.

Nagu eelmistelgi kordadel on olnud palju lubajaid, kes tegelikult kohale ei tule. Nii ka sel korral. Mis teha.

Täna olid siin: Kaisa, Berta, Kerttu, Maren, Mirjam, Ervin, Kaire, Teini, Nele, Diana, Birgit.


Üllas eesmärk, hea idee, naeratus näol ja TORE südames!










Olen küll tsipa väsinud, kuid rahul ja õnnelik. Ma tean, et ma teen õiget asja ;)










Vabandan, pilte on vähe ja udused.










Kommentaare ei ole: