neljapäev, 2. oktoober 2008

E-1 Minu esimene koolitus.


Uh, lõpuks kirjutan ka mina midagi. Nii kõik sai alguse sellest, kui oli PG kõigi torekate kogunemine. Ja siis Ele pakkus mulle, et võiksin ka koolituse läbi viia, no ja mina olin muidugi kohe nõus. Järgmise nädalal läkisingi Ele juurde ja ta andis mulle materjalid. Nädal möödus kiiresti ning hakkas asi pihta. Algul tundus et on väga vähe rahvast, aga lõpuks kogunes päris palju inimesi.

Teemaks oli siis „Tore-siin me oleme”. No närv oli sees ikka, ja oli hetki kus olin väga hädas oma kiirustamisega. Aga lõpu poole läks asi kergemaks, osalejad ise hakkasid juba rohkem rääkima ja enam ei tekkinud nii palju vaikushetki. Aga koolitus ise oli hea.

Nüüd koolitusest lähemalt. Koolitus kestis siis umbes kaks tundi ja oli sisukas. Sisaldas nii mänge kui ka tõsisemat asja. Mängisime ka „kohvri” mängu, millele nad kohe esimese ringiga pihta said(kui mina seda koolitust läbisin ei saanud küll mina kohe aru). Siis oli veel paar mängu seoses nimedega.

Veel panime paika koolituse kokkulepped ja ootused. Ja nagu selgus siis olid kõikide ootused erinevad , kuid kordus ka samasugust ootust, milleks oli uute sõprade saamine. Kui olime need läbi teinud tuli veel paaridesse võtta ja intervjuu teha.



Intervjuu käigus sai igaüks oma paarilisega rohkem tuttavaks. Pärast räägiti teistele missugune paariline on. Juba oligi lõpuringi aeg. Lõpuringis rääksime oma arvamusest ja tunnetest seose koolitusega.

Aitäh teile, kes te olite minu esimesel koolitusel!

Kadri-Ann


Kommentaare ei ole: